Субота, 19.08.2017, 06:24
ГаївськаЗОШ-сад І-ІІ ступенів
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Тема:  Особові займенники.

 

Мета: Вчити учнів розпізнавати  займенники  в усному  та  в  писемному

           мовленні,    визначати     особу     і    число   займенників,      влучно

           використовувати   особові займенники. Формувати  компетентності

           самоконтролю та самооцінки через самостійне оцінювання  учнями

           власної   діяльності протягом   уроку. Розвивати    увагу,   мислення,

           пам'ять, мовлення, слух, спостережливість. Виховувати повагу один

           до  одного, дружність, охайність та старанність під час роботи.

 

Обладнання: таблиця «Сиди правильно», картки,  мікрофон, підручник,

           ручки, діапроектор, комп’ютер, прості олівці.

 

Тип уроку: Вивчення нового матеріалу.

 

Форма проведення:  Презентація.

 

І. Оргмомент.

1. Вірш.

 2. Девіз уроку.

 3. Гра «Настрій».

 4. Гра «Краса і сила».

 

ІІ. Актуалізація знань.

1.     Хвилинка каліграфії.

Завдання: а) Відгадати загадку.

                    б) прописати каліграфічно.

                    в) Списати загадку.

 

1.     Загадка.

-         Про яку частину мови йде річ у загадці?

 

1.     Гра «Інтерв’ю».

 

 

ІІІ. Перевірка д/з.

1.     Бесіда.

-         З якої казки цей уривок?

-         Якими займенниками ви замінили іменники?

-         Якими займенниками можна замінити іменники дід, баба, качечка?

 

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

2.     Вибірковий диктант.

Завдання:       а) Виписати займенники із вірша.

  

 

Завдання:  б) перевірка вибіркового диктанту.

                     в) з будь – яким із записаних займенників скласти  і    записати

                     речення.

 

 

V. Повідомлення теми і мети.

           Сьогодні ми продовжимо вивчати тему «Займенник», а саме познайомимось із особовими займенниками. Будемо вчити розпізнавати і використовувати особові займенники як в усному так і в писемному мовленні.

 

VІ. Робота над темою.

1.     Робота з підручником.

1.     Робота з правилом.

Завдання:

                    а) прочитати займенники, записані у вибірковому диктанті;

                    б) про ці займенники є правило на с. 22. Прочитати правило.

- То як називаються займенники, записані вами? (особові).

 

 

2.     Робота з таблицею.

  

-         Які бувають особові займенники? (1, 2, 3 особи однини і множини).

-         Назвіть займенники 1-ої особи однини.

-         Назвіть займенники 1-ої особи множини.

-         На що вони вказують?

-         Назвіть займенники 2-ої особи однини.

-         Назвіть займенники 2-ої особи множини.

-         На що вони вказують?

-         Назвіть займенники 3-ої особи однини.

-         Назвіть займенники 3-ої особи множини.

-         На що вони вказують?

-         Яку особливість мають займенники 3-ої особи однини. (має 3 займенника: він, вона, воно. Це залежить від роду (ч. р., ж. р., с. р.) особи, про яку говорять.)

 

 

1.     Виконання вправи 34 – колективно.

                     а) читання вірша «Білочка».

                     б) словникова робота (соснячок).

в) списати і вставити пропущені займенники.

г) визначити особу та число дібраних займенників.

V. Фізкультхвилинка.

Завдання: Виконати вправу і постаратися впізнати у вірші займенники.

 

                    Я і ти, ви і ми,

                    Він, вона, воно й вони.

                    Сонце, хлопчики й дівчатка!

                    Колони порівняйте

                    Розминку – веселику

                    Зі мною починайте.

                    Раз підняти руки вгору,

                    Два зігнутися додолу.

                    Три, чотири  рівно стати.

                    Будем знову рахувати.

                    Руки в боки,

                    Руки так,

                    Руки вгору, як вітряк.

                    Нахилившись, розігнувшись,

                    Кругом себе повернувшись

                    Раз присядьте,

                    Два присядьте

                    І за парти тихо сядьте.

 

1.     Творча самостійна робота за вправою 36.

Завдання:

                а) скласти речення з особовими займенниками;

                б) записати у зошит;

                в) визначити особу і число займенників.

 

 

2.     Гра «Уважне вушко».

Завдання:  Назвати займенники, визначити особу та число.

 

1.     Гра «Міцна дружба».

Робота з прислів’ями (в парах).

Завдання:    а) поєднати частини прислів’я.

                 б) пояснити їх зміст.

                 в) визначити особу та число особових займенників.

1.     Контрольний тест.

Взаємоперевірка: в, б, а.

 

VІІІ. Д/з.

 

ІХ. Підсумок.

1.     Самооцінка.

-         Підрахуйте кількість балів і запишіть на полях.

 

2.     Рефлексія.

-         Що б ви сьогодні вдома розповіли батькам про наш урок?

-         Що нового ви вивчили?

-         Чи сподобався урок? Чим?

 

3.     Вірш.

 

Додаткове завдання

 

«Мозковий штурм».

Жарти – загадки може розгадати той, хто добре вивчив особові займенники.

 

1.     Який займенник складається із 2звуків, але 1 букви?

2.     Які два займенники псують дороги?

3.     Додавши до займенника І-ої особи одну букву, перетворіть його на антонім до слова «війна».

4.     Який займенник складається з 4 звуків, а на письмі пишемо лише 2 однакові букви?

5.     В якому слові вживається 7 займенників І-ї особи однини?

6.     Яке жіноче ім’я складається з 30 однакових займенників?

7.     Як за допомогою 3 особових займенників можна зробити руки чистими?

8.     Перший склад – особовий займенник, другий – дитяча хвороба. Разом позначає предмет, що утримує корабель.

9.     Я – спереду, я – вкінці, а посередині назва породи маленького коня. Разом буде назва країни.

10.                        Хто швидше назве займенники з двома буквами е?


Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Кухар А.К. вчитель початкових класів Гаївської ЗОШ-сад
  • Розклад погоди у Гайовому
  • Місце знаходження села
  • Офіційний сайт м.Бар
  • Відправити бесплатні СмС на Київстар/Діджус/Білайн
  • Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтів - uCoz