П`ятниця, 20.10.2017, 17:06
ГаївськаЗОШ-сад І-ІІ ступенів
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Портфоліо керівника

 

 

  Гаївська загальноосвітня     

   школа – сад І-ІІ ступенів              

с. Гайове Барського району     

      Вінницької області

 

 

 

Томенко Сергій Миколайович

1985 рік – закінчив Вінницький державний педагогічний інститут ім.. М.Островського

Загальний педагогічний стаж роботи 28 років

Стаж роботи на посаді директора школи 18 років

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Документи надані за останні 5 років

 

 

__________________ С.М.Томенко

Зміст:

 

 

 

 

1.     Розділ 1. «Мої досягнення»

1.1. «Офіційні документи»

1.2. «Життєвий досвід»

1.3.  «Навчання у вузі»

1.5. «Курси за вибором і творчі роботи»

 

2.     Розділ 2. «Я у світі людей»

2.1.                    «Участь у суспільному житті»

2.2.                    «Хобі, інтереси»

 

3.     Розділ 3. «Погляд на себе і в майбутнє»

3.1.                    «Мої цінності й ідеали»

3.2.                    «Мої життєві плани»

3.3.                    «Мій девіз»

 

4.     Розділ 4. Результати педагогічної діяльності

 

5.     Розділ 5. Науково-методична діяльність

 

 

6.     Розділ 6. Позаурочна діяльність

 

7.     Розділ 7. Навчально-матеріальна база

 

Розділ 1. «Мої досягнення»

 

 

 

 

1.1. «Офіційні документи» (копії сертифікатів, офіційно визнаних міжнародних, регіональних, міських конкурсів, фестивалів, інших заходів, сертифікатів про проходження практик, стажувань, тестування, участь у проектах і програмах, журнальні, газетні та фото документи та копії інших документів, що свідчать про успіхи конкурсанта).

 

1.2. «Життєвий досвід» (автобіографія).

 

Народився 02 листопада 1963 року в селі Тиманівка Тульчинського району Вінницької області. Протягом 1971 – 1981 років навчався і Тиманівській середній школі. З 1977 по 1981 рік працював громадським екскурсоводом у трьох музеях села. У 1978 році закінчив Тиманівську музичну школу.  З 1981  по 1985 роки навчався у Вінницькому державному педагогічному інституті імені Миколи Островського. У 1985 році призначений на посаду учителя історії та правознавства Войнашівської середньої школи Барського району Вінницької області. 1995 року переведений на посаду директора Гаївської загальноосвітньої школи . З 2001 року на посаді директора навчально – виховного комплексу «Гаївська загальноосвітня школа – сад І-ІІ ступенів»

 

1.3.  «Навчання у вузі» (назва вузу, улюблені предмети, викладачі).

 

За період навчання  в стінах Вінницького державного педагогічного інституту ім. М.Островського цікавився історією рідного краю, працював над науковою роботою на тему «Розвиток культури подільського села в 60 -70 роки ХХ століття» під керівництвом Дровозюка С.І. Серед улюблених предметів були: Археологія (Заєць І.І.), Історія середніх віків (Зінченко А.Л.), Вікова психологія (Істошина Ж.І.)

 

Розділ 2. «Я у світі людей»

2.1. «Участь у суспільному житті» (характер громадської активності, займані посади, проекти і програми, у яких брав участь, їх результативність).

 

Приймаю активну участь в житті громади села Гайове, обирався депутатом сільської ради, протягом останнього десятиліття являюсь  членом виконавчого комітету Гаївської сільської ради. Був ініціатором реалізації проекту спільно з Українським фондом соціальних інвестицій по будівництву системи водопостачання до соціально – культурних закладів громади. Прагну долучитися до організації співробітництва між громадою села та керівництвом і громадськими організаціями гміни Міжец Республіки Польща.  Колектив школи співпрацює з осередком сприяння зеленому туризму в організації та проведенні фестивалю «Подільський продукт». Учні та учителі є ініціаторами акції «Гаївчани України – єднайтесь!».  Приділяю велику увагу духовному становленню молоді. Педагогічний колектив є співорганізатором  туристичних фестивалів православної молоді.

2.2. «Хобі, інтереси» (сфера вільних інтересів, занять, хобі, їх приклади, ілюстрації, значення в житті взагалі і в професійному, зокрема).

У вільний від роботи час надаю перевагу спілкуванню з природою, вирощую власний сад, Серед спортивних видів пріоритет надаю туризму, волейболу, шахам та настільному тенісу. Люблю інструментальну музику: вправляюсь в грі на баяні, акордеоні, клавішних та струнних інструментах, зібрав цікаву колекцію поштових марок. Це мені допомагає поновлювати сили для творчої праці, сприяє утвердженню як учителя – професіонала, всебічно розвиненої особистості.

Розділ 3. «Погляд на себе і в майбутнє»

3.1. «Мої цінності й ідеали» (те, що  ціную, що вважаю важливим, прагну, поважаю).

«Багато чого я навчився у своїх наставників, ще більше у своїх товаришів, але найбільше – у своїх учнів» (Талмуд)

Прагну учительське життя прожити як людина віддана своїй справі. В цьому намагаюсь завжди бути послідовником моїх педагогів: Бурдо Павла Тимофійовича, Козак Надії Дмитрівни, Ярового Григорія Семеновича, Плотніцького Аркадія Овсійовича; наставників та колег: Рижого Михайла Львовича, Довгого Миколи Васильовича. Пишаюсь тим, що побудував з іншими свою неповторну школу, що маю численних вихованців, які не вагаючись стали на шлях сіячів доброго та вічного. Буду вдячний всім, хто зрозумів мене як учителя, друга та наставника.

 

3.2. «Мої життєві плани»

(Моє уявлення про власну місію, життєва і професійна мета, стратегії, плани, способи та час їх досягнення тощо)

Хочеться, щоб місія учителя була зрозумілою для всіх, кому він намагається бути корисним. В своїй роботі прагну в майбутньому вивести педагогічний колектив на рівень розширеного співробітництва із навчальними закладами ближнього зарубіжжя, мати можливість використовувати кращий досвід європейської школи. Вважаю, що ми в силі перетворити наш навчальний заклад у  навчально – виховний комплекс з новітніми інформаційними технологіями.

3.3. «Мій девіз» (Мій девіз, кредо на новому етапі життя).

Ніколи не кажи собі, ніби все знаєш і все вмієш. Ніколи не зупиняйся на пізнанні, навіть, коли випередив багатьох і досяг великих успіхів. Чим більше вчишся, тим більше усвідомлюєш , як багато ще непізнаного.

 

Розділ 4. Результати педагогічної діяльності

 

  Гаївська загальноосвітня школа сад І-ІІ ступенів на протязі ряду років працює над завданням особистісного розвитку школяра на основі використання диференціації та індивідуалізації навчально – виховного процесу.

       Педагогічним колективом здійснена велика робота по формуванню в учнів потреби в засвоєнні знань, умінь та навичок. Для цього в школі створені необхідні умови: достатня матеріально – технічна база ( навчальні кабінети, кабінет інформатики, підключений Інтернет, добротна навчально – спортивна база, комбінована майстерня, організовано гуртки за інтересами, чудова бібліотека).

            Школа повністю забезпечена педкадрами. Учителі систематично  підвищують свій освітній рівень, постійно вдосконалюють комплексне методичне забезпечення викладання навчальних предметів. В рамках моделі дошкільний навчальний заклад – середня школа забезпечується дотримання вимог наступності у роботі з дітьми.     

 

Учні є постійними учасниками та призерами районних предметних олімпіад. Останні роки практично всі випускники продовжують здобувати освіту  у вищих начальних закладах І-ІІ рівнів акредитації.

Спортивна дружина школи є лідером серед однолітків в багатьох видах спорту (настільний теніс, лижні перегони, легка атлетика). Діти приймають участь в обласних та республіканських змаганнях.

Педагогам, учнівському самоврядуванню вдалося досягти вагомих результатів у виховній роботі – у нас немає правопорушників, діти не палять, не вживають алкогольні напої, наркотики. Учителі налагодили тісні стосунки з батьками та громадськістю села. Цим всім ми сформували стабільну потребу здобувати міцні знання, бути достойними громадянами своєї держави.

Розділ 5. Науково-методична діяльність

 

Як керівник закладу постійно приймаю участь у методичних заходах районного методичного кабінету, Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, міжнародних зустрічах по обміну досвідом з організації роботи  малокомплектних сільських шкіл. Сприяю поширенню досвіду учителів школи через їх персональні Інтернет-сторінки.

Розділ 6. Позаурочна діяльність

 

Спрямовую позаурочну роботу школи – сад на розвиток та задоволення потреб учнів відповідно до їх нахилів та інтересів. В школі діють: театральна студія, гуртки навчального, мистецького, декоративно - прикладного, спортивного спрямування, а саме: «Берегиня», «Цікава інформатика», «Хореографічний», «Чарівний клубочок», «Історія рідного краю», «Веселе тісто», «Умілі руки», «Настільний теніс», «Англійська мова +театр» та інші. Велику увагу приділяю роботі учнівського самоврядування.

Розділ 7. Навчально-матеріальна база

 

Школа має достатню матеріальну базу та технічне забезпечення для успішного впровадження нових технологій у навчально – виховний процес, забезпечення виконання  єдиних вимог, передбачених новим державним стандартом. Маємо укомплектований комп’ютерний клас, художньо-естетичний кабінет, 3 відеомагнітофони, телевізори, ксерокси, мультимедійні проектори. Учителі використовують електронні посібники для проведення лабораторних та практичних робіт, новітні методичні розробки, презентації. Комбінована майстерня обладнана всім необхідним обладнанням, спортивна зала забезпечена спортивним інвентарем.

На даний час працюємо над створенням умов для використання інформаційно – комунікаційних технологій в кожному навчальному кабінеті.



 

 

Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
  • Кухар А.К. вчитель початкових класів Гаївської ЗОШ-сад
  • Розклад погоди у Гайовому
  • Місце знаходження села
  • Офіційний сайт м.Бар
  • Відправити бесплатні СмС на Київстар/Діджус/Білайн
  • Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтів - uCoz