П`ятниця, 20.10.2017, 17:11
ГаївськаЗОШ-сад І-ІІ ступенів
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

 

Тема. Дизайн.

Мета: ознайомити  учнів із роллю засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей; поглиблювати розуміння учнями специфічних особливостей дизайну і реклами як важливими складовими сучасної художньої культури;  поглиблювати компетентнісні навички учнів щодо аналізу та визначенню художнього рівня мистецьких теле- і радіопередач; формувати компетентнісні навички учнів в творчій діяльності по створенню зразків реклами промислових товарів за допомогою виражальних можливостей сучасного дизайну; розвивати творчі можливості учнів та їх естетичну культуру.

Обладнання: відеопрезентації

Тип уроку: вивчення нового матеріалу та засвоєння на їх основі практичних навичок

Хід уроку

І. Емоційне введення до уроку (зразки дизайнерських розробок)

 

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні на уроці ми  поговоримо про дизайн як вид мистецтва та його різновиди, про відомих дизайнерів світу, України, переглянемо деякі їх колекції,   з’ясуємо, які є види реклами, її мата та функції. Ви зможете представити свої творчі дизайнерські здібності під час захисту робіт на тему «Школа майбутнього»

 

ІІІ. Пояснення нового матеріалу

1. Словникова робота

- На основі вражень від перегляду презентації , спробуйте дати визначення поняття «дизайн»

Дизайн (з анг. – проектувати, конструювати) – це творчий метод, процес і результат художньо-технічного проектування промислових виробів, їх компонентів та систем.

 

2. Складання опорно-логічних схем «Види дизайну»

Дизайном охоплений найпоширеніший спектр об’єктів проектування: одяг та взуття, посуд і меблі, побутова апаратура та техніка, виробниче устаткування і транспорт, інтер’єри  та комплексні об’єкти середовища.

Види дизайну:

Індустріальний .

Графічний .

Комп’ютерний дизайн .

Дизайн інтер’єрів .

Ландшафтний дизайн.

 Фітодизайн .

Дизайн візажу .

 

3. Проблемне запитання

«Некрасиве погано продається» - сказав американський дизайнер Р. Лоуі

-  Спробуйте пояснити цю тезу і ви зможете дати відповідь на питання, коли і як виник дизайн.

 

4. Схема історичного розвитку дизайну

До 19 століття – характеризується рукотворною працею ремісників. Ремісник володіє певним ремеслом і виготовляє на продаж та на замовлення вироби ручним способом, користуючись власними засобами виробництва.

 

 

 

 

5. Робота із таблицею

Заповніть таблицю

№п/п

Автори «ікон дизайну»

Роботи

1

Ле Корбюзьє,

Школа мистецтв, інтер’єр школи, шкільні меблі.

2

Чарльз Макінтош

Інтер’єри, стілець із високою спинкою, меблі,

3

Герріт Ритвельд

Червоно-синє крісло

4

А.Якобсен

Крісло-лебідь, крісло-мураха, крісло-яйце, посуд

5

Дж. Хофман

Посуд, меблі

 

6. Розповідь вчителя із презентацією

Норман Фостер – засновник та лідер стилю хай-тек у архітектурі

Попередній  розділ, що ви вивчали - «Художні стилі». Що стосується стилів у дизайні, то вони співзвучні із історичними художніми стилями. Сьогодні я хотіла б поговорити про сучасний стиль у архітектурі хай-тек та про засновника цього стилю – британського архітектора  Нормана Фостера.

Норман Фостер народився 1935 року  в Манчестері (Англія). В 21 рік поступив у архітектурну школу при університеті в Манчестері. Після  її закінчення, виграв стипендію для навчання в університеті  США.

У 1963 році повертається до Англії, а в 1967 році створює свою фірму, де і зародився стиль хай-тек.

І сьогодні Норман Фостер є лідером у цьому стилі (у 2005 році газета «Times» оголосила його 1-ю персоною у сучасному мистецтві).

Зараз він очолює архітектурну фірму «Foster+Partners». Вже більше 100 проектів по праву належить архітектурній фірмі. Понад 500 (600) архітекторів працює у ній.

Рейхстаг у Берліні - німецький парламент — одна із найкрасивіших будівель Берліна. Норман Фостер відреставрував приміщення та надбудував скляний купол.

Хан-шатир у Казахстані. Має вигляд величезного шатра. 

 Пропоную переглянути презентацію із світовими шедеврами Нормана Фостера.

 

ІV. Практична творча діяльність учнів

Захист творчого дизайн-проекту «Школа  21 століття»

 

V. Підсумок уроку

1.Тестові завдання

1.Художнє конструювання предметів побуту, формування гармонійного предметного середовища створеного засобами промислового виробництва, для забезпечення найкращих умов праці, побуту та відпочинку – це …

А) макетування

Б) архітектура

В) дизайн

2. Вид дизайну, який полягає у створенні графічних об’єктів: листівок, плакатів,біг-бордів,  буклетів, газет, журналів, книг, торгових марок, етикеток, фірмових знаків, оформлення пакувань, вивіски магазинів, ресторанів, готелів та інше.

А) індустріальний

Б) графічний

В) комп’ютерний дизайн

Г) ландшафтний дизайн

3. Вид дизайну, що полягає у проектуванні художніх елементів за допомогою спеціального програмного забезпечення: використовується у створенні фільмів, кліпів, роликів, web-дизайн (сайт).

А) індустріальний

Б) графічний

В) комп’ютерний дизайн

Г) ландшафтний дизайн

4. Вид дизайнупризначений для проектування  посуду, відео-, аудіоапаратури, телефонів, побутової техніки, меблів, транспорту,іграшок та ін.. предметів повсякденного вжитку…

А) індустріальний

Б) графічний

В) комп’ютерний дизайн

Г) ландшафтний дизайн

5. Ці вироби не мають прямого призначення для застосування, але створені вони за всіма законами формотворення, колористики та гармонії, тому відносяться до витворів мистецтва. Інколи ці об’єкти можуть виконувати роль скульптури, пам’ятника, архітектурної деталі чи сувеніру.

Як правило, зберігаються дані вироби у музеях, виставкових залах чи  у людей із мільйонними статками

А) дизайн-вироби

Б) арт-вироби

В) вироби у стилі хай-тек

Г) web-дизайн

6. Хто являється засновником та лідером стилю хай-тек у архітектурі

А) Герріт Рітвельд

Б) А.Якобсон

В) Чарльз Макінтош

Г) Норман Фостер

2. Хвилинка профорієнтації

Протягом останніх десятиліть найбільші корпорації світу проводять професійні конкурси з дизайну та архітектури серед студентів на кращий дизайн-проект, після чого запрошують на роботу, вони отримують гонорари

 

Шановні дев’ятикласники, я сьогодні хочу наштовхнути вас до роздумів над вибором вашої майбутньої професії.  Адже дана професіє є досить популярною, адже важко уявити таку галузь людської діяльності, де не працював би дизайнер.

Даний напрям має широкий спектр професій:

  стиліст, 

  закрійник, 

  декоратор вітрин, 

  іллюстратор (в ЗМІ), 

  колорист (художник), 

  художник по костюму (в кіно, театрі, шоу-бізнесі), 

  модельер-конструктор, 

  редактор відділу моди, 

  художник-оформлювач, 

  майстер виробничого навчання, 

  художник-конструктор (дизайнер), 

  дизайнер костюму, ассистент дизайнера, 

    фахівець з комп’ютерної графіки (дизайну), 

V.Домашнє завдання

 

Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
  • Кухар А.К. вчитель початкових класів Гаївської ЗОШ-сад
  • Розклад погоди у Гайовому
  • Місце знаходження села
  • Офіційний сайт м.Бар
  • Відправити бесплатні СмС на Київстар/Діджус/Білайн
  • Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтів - uCoz