Субота, 19.08.2017, 06:19
ГаївськаЗОШ-сад І-ІІ ступенів
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
-------------------------------------------------------------- СЕЛО МОЄ РІДНЕ Як тільки стрічка асфальтівки Бар-Гармаки сягає пагорба - роздоріжжя на Колосіївку - попереду виникає видолинок. Там колись протікав струмок і буйно рясніла калина, що й дало назву місцевості. В її розкішних кущах не тільки витьохкували солов'ї, а й знаходили прихисток ватаги кармалюків початку 20-го сторіччя. А ось тепер Калинівка стала цікавою з іншого приводу. Тут, на надзаплавній терасі між дорогою і гармацьким ставковим господарством, на глибині 0,5-0,9 метра виявлено і розпочато дослідження черняхівської культури кінця другого - початку третього століть готського типу. Черняхівська культура - одне з найяскравіших історико-культурних явищ в археології України. Її виявив і досліджував на початку нашого століття у середньому Подністров'ї (с. Черняхів на Київщині) Вікентій Хвойко, а у верхньому Подністров'ї - львівський професор Кароль Гадачек (поселення Неслухів та ін.). На Поділлі, яке інтенсивно насичене черняхівськими пам'ятками, перші широкі розкопки по їх вивченню проводились у 50-х роках М.О. Тихоновою. У липні 1998-го року на поселенні Гайове досліджено одне житло, а в липні-серпні 99-го - три житла на поселенні Гармаки. У розкопаних житлах знайдено дві бронзових фібули (застіжки), мідну пластину, подібну до фібули, три залізних ножі, залізний гребінець та багато керамічного посуду. Вдалося частково реставрувати три миски гончарного виробництва, які, можна з впевненістю сказати, "імпортовані" з Північного Причорномор'я. Посуд тонкостінний, переважно світло-сірого кольору, амфори - світло-жовті. Фрагменти ліпного посуду сіро-чорного кольору, мають потовщені стінки з досить значними добавками кварцевого піску та шамоту, що надають йому крихкої структури. Пізніше вдалося ще віднайти бронзове кільце з внутрішнім діаметром 16 міліметрів і товщиною шість міліметрів. Поряд знайдено також фрагмент горловини амфори діаметром 25 міліметрів, кераміку іншого посуду та фрагменти щелеп кількох різних тварин. Бронзове кільце (можливо, перстень), а тим більше керамічний скребок і фрагмент кремічного рубила, знайдені поруч, наштовхують на версію, що тут, крім згаданого поселення черняхівської культури (1,8 тис. років тому), були ще й древніші - трипільської культури (близько п'яти тисяч років тому) та комарівської культури (близько 3,5 тисячі років тому)... (учитель історії Томенко Н.Д.) -------------------------------------------------------------- Щомісячне видання учительського та учнівського колективу ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ. НАСЕЛЕННЯ. ПРИРОДНІ УМОВИ ТА РЕСУРСИ. ШЛЯХИ СПОЛУЧЕННЯ. Барський район утворений у 1923 році. Район межує із Жмеринським, Літинським, Шаргородським, Мурованокуриловецьким районами Вінницької області та Хмельницькою областю. До складу району входять: м. Бар (райцентр), смт. Копайгород та 92 сільських населених пункти. Географічне положення. Барський район лежить у межах Подільської височини. Максимальна висота - 368,8 м (біля села Митки) та 370 м (село Комарівці) над рівнем моря. Поверхня полого-хвиляста, у південно-західній частині розчленована на вузькі каньйоноподібні долини притокою Дністра річкою Лядовою (в районі сіл Польове, Лядове). Площа району - 1 тис. 102 кв. км. Населення. У національному складі переважають українці (92%). На території району проживають росіяни, євреї, поляки, молдовани, білоруси. Міське населення - 19,9 тис. чоловік, сільське - 43,2 тис. чоловік. Всього проживає 64,2 (постійне), 63,1 (наявне). Природні умови та ресурси. В кліматичному відношенні це волога, помірно-тепла агрокліматична зона. Водний басейн — 1971 га загальною площею. Річки, струмки - 125 га; канали, канави - 44 га. Найбільші річки: Рів - довжина 100 км, Лядова - 85 км. Ставки займають 467 га. Грунти ясно-сірі та сірі лісові, темно-сірі опідзолені, болотні та торфово-болотні. Болота займають 1965 га. Площа сільськогосподарських угідь - 81489 га; орні землі - 66558 га, пасовища - 7742 га, сіножаті - 2523 га, сади - 4515 га. Лісові площі становлять 17739 га. Переважають дубово-грабові ліси з домішками липи, ясена, клена, береста, тополі, берези, осики, вільхи. Поширені лікарські рослини: звіробій, деревій, ромашка лікарська, валеріана, м'ята перцева, череда та ін. (із довідки) АФОРИЗМИ. КОРОТКО ТА ВЛУЧНО. Людину, якщо вона повинна стати Людиною необхідно формувати. (Я. Коменський) Як можна більше вимог до людини, і як можна більше поваги до неї. (А.С. Макаренко) ПАМ»ЯТКА ДИТЯЧОМУ КОРЕСПОНДЕНТУ (колонка редактора) Газета може бути присвячена окремій темі або мати мозаїчний характер. 1. На робочому диску комп’ютера створити папку Стінгазета. 2. В ній створити текстовий документ за допомогою програми Блокнот. В документі написати тему газети, склад групи, розподіл обов’язків 3. Скласти план роботи. Він має включати конкретні доручення по збору матеріалів. 4. В папці Стінгазета створити папку Допоміжні матеріали. В ній зберігати сторінки з Інтернету по вибраній темі, відскановані матеріали, фотографії, зображення. 5. На основі зібраної інформації створити документи MS Word. Кожен документ – це одна рубрика газети. Документи зберігати в папці Стінгазета. 6. Розробити дизайн газети. Відредаговані документи роздрукувати . Пиши до редакції найцікавіше, що відбувалося в твоїй школі, класі, гуртку. Ти повинен бути зразком для інших школярів у навчанні, праці, дисципліні, громадській роботі. Відгукуйся на інші статті, нариси. Обговорюй їх у класі, з товаришами. Бери активну участь у випуску шкільних газет. Пиши статті чітко, охайно. Замітка Замітка - це коротке повідомлення в пресі про якийсь новий і важливий факт чи подію, що цікаві для читача. Автор повідомляє, що трапилося, де, коли, з ким. як, чому, виділяє головну думку. Достовірність факту, його новизна, яскравий заголовок, стислість і точність - основні вимоги до замітки. Як працювати над заміткою .Добрати тему, яка зацікавить усіх. .Писати, ретельно звіривши факти (цифри, назви, дати, прізвища). . Продумати послідовність викладу думок (план). . Розповісти лише про найважливіше. . Дотримуватися відповідного стилю і типу мовлення. . Писати грамотно з уживанням абзаців. . Пам'ятати про вимоги до мовлення і правила спілкування. . Переписувати матеріал з інших газет і видавати за свій недопустимо Спрощена схемаЩо сталося, де, коли, чому? Репортаждинамічно і документально точно відтворює події через безпосереднє сприйняття автора. В ньому розповідається про події, очевидцем яких був автор. ОГОЛОШЕННЯ В рамках тижня історії та правознавства заплановано провести зустріч із працівниками правоохоронних органів Барського району. В п’ятницю 27 лютого 2009 року в приміщенні кабінету музичного мистецтва відбудеться «Круглий стіл» за участю начальника кримінальної міліції у справах дітей Гуменюком Віктором Миколайовичем. Прохання до учасників зустрічі: підготувати запитання . Шкільна поезія Сом Вчора сів я у метро І поїхав на Дніпро. Почепив на вудку хліба, І ловлю маленьку рибу. Раптом – що це!? Я – дивлюся – над водою Бачу вуса! Я за вуса – і додому Із Дніпра привіз я Сома! (А. Попіль) ***** Мамо моя, єдина! Я до Тебе піснею лину. Нехай у Тебе завжди буде воля, Нехай Тобі усміхається доля. Щоб Ти цвіла, як у лузі квіти, Щоб Ти завжди могла за мене радіти. Моя мати, єдина! Ти - як Україна! Ти схожа на зірку, що світить вночі На велику надію, що затаїлась в Тобі. Ти, як краплина роси! Ти – богиня краси! (В. Машталяр) Редакційна колегія: С.Козловський, С.М.Томенко, А. Гни біда Відповідальний за випуск: С.М.Томенко
Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Кухар А.К. вчитель початкових класів Гаївської ЗОШ-сад
  • Розклад погоди у Гайовому
  • Місце знаходження села
  • Офіційний сайт м.Бар
  • Відправити бесплатні СмС на Київстар/Діджус/Білайн
  • Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтів - uCoz