Четвер, 28.03.2024, 22:10
ГаївськаЗОШ-сад І-ІІ ступенів
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [9]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 60
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Мої статті

Предметно - розвиваюче середовище
Опис предметно – розвиваючого середовища дошкільної групи Гаївської загальноосвітньої школи – саду І-ІІ ступенів Дивлячись на демографічну ситуацію, що склалася за останні десятиріччя в селах області, важливим моментом стало створення закладів такого типу, які б без зайвих фінансових затрат створили умови для навчання й виховання не лише молоді шкільного віку, але й дітей віку дошкільного. З ініціативи відділу освіти Барської райдержадміністрації в квітні 2001 року було створено ряд шкіл – садів, - серед них і Гаївську загальноосвітню школу – сад І-ІІ ступенів. Це дало можливість не лише охопити вихованням дошкільнят, а й залучити до співпраці всю громаду Гаївської сільської ради, адже заклад був переданий на баланс останньої. Складність формування матеріально – технічної бази дошкільної групи полягала в тому, що у місцевої влади кошти на розбудову даної структури були відсутні. Зупинились на тому, що можна використати меблі та ліжка а також столи з дитячих садочків, що функціонували в минулому в селах Гайове та Колосівка. На даний час дошкільна група займає чотири шкільні приміщення загальною площею 220 кв. м і утворює єдиний функціональний блок. Тут розміщені: спальна кімната, кімната для ігор та занять, фізкультурно – оздоровча зала, структурний підрозділ шкільного методичного кабінету. Дошкільна група використовує шкільну їдальню для приготування їжі дітям. Група має окремий вихід на подвір’я, де є ігровий майданчик, на якому є все необхідне для відпочинку та організації ігрової діяльності на повітрі та міні клас під відкритим небом. Все це передбачене у відповідності до реалізації проблеми, над якою працює колектив навчально – виховного комплексу « Гуманізація освіти як засіб розвитку духовних цінностей та збереження здоров’я творчої особистості». Розміщення приміщення дошкільної групи є педагогічно виправданим, адже дошкільнята з одного боку мають власне комфортне середовище, а з іншого – існує зв’язуюча ланка – це сусідство з класною кімнатою першокласників, які в другій половині дня перебувають разом з дошкільнятами. Спілкування та своєрідний обмін досвідом між малюками створює умови для подальшої адаптації вихованців вже в початкових класах. Під час проведення відкритих занять дошкільнята зустрічаються з представниками адміністрації школи – саду, учителями початкових класів – і це додає їм впевненості при переході до основної школи. Таким чином створений своєрідний «зелений коридор» наступності. Вирішення цієї проблеми є важливим моментом, адже колектив є базовим у районі з питань наступності «дитячий садок – школа». Меблі в групі підібрані відповідно віковим особливостям дітей 3 – 6 років. Розміщення їх дає змогу створити окремі функціональні зони, де б діти проводили час в групах, мали можливість реалізувати свої інтереси. Отже, життєвий простір облаштований так, що в ньому врахована значимість для становлення особистості дитини. Діти в результаті почуваються справжніми володарями іграшок та ігор, а отже займаються улюбленими справами. Вихователі постійно змінюють оснащення осередків, створюючи мікроклімат у відповідності до потреб дітей. Кімната наповнена ігровими матеріалами так, щоб підказати вихованцям певні види діяльності та способи дій, а у відповідних ігрових зонах сам предмет гри. Наявність ігрового матеріалу в основному задовольняє потреби дітей. Отже, групова та індивідуальна робота цілком забезпечена. Для поділу на зони вихователь та діти використовують різні предмети. Підбір іграшок та ігор відповідає Типовому переліку, рекомендованому Міністерством освіти і науки України. Вихователі використовують періодично технічні засоби навчання: телевізор, проектор, комп’ютер. Дошкільна група має окремий перехід , який забезпечує використання кабінету мистецтв для організації гурткової роботи, занять з хореографії, слухання музики, співу, тощо. Тут є інструменти, які під силу для освоєння дітям від 3 до 6 років. Спортивно – оздоровча робота проводиться в основному в фізкультурній залі: зарядки, розминки, рухливі ігри, свята, вистави. Їх проведення забезпечене наявним спортивним інвентарем та атрибутикою, виготовленою руками вихователів та батьків. Санітарно – гігієнічний блок забезпечений внутрішніми туалетами, що обладнані відповідно віковим особливостям дітей, проточною водою. Діти користуються умивальниками, кожен має відповідне місце для засобів особистого туалету. Шафи для роздягання та збереження одягу розміщені в коридорі. Кожен має індивідуальний малюнок, що дає можливість правильно орієнтуватися малюкам. Для організації харчування дошкільна група забезпечена столовим інвентарем, меблями, посудом, що відповідає існуючим вимогам. Дизайн приміщення дошкільної групи сприяє формуванню кращих естетичних смаків у вихованців.

Джерело: http://Інформація
Категорія: Мої статті | Додав: shkola (11.11.2009)
Переглядів: 839 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
  • Кухар А.К. вчитель початкових класів Гаївської ЗОШ-сад
  • Розклад погоди у Гайовому
  • Місце знаходження села
  • Офіційний сайт м.Бар
  • Відправити бесплатні СмС на Київстар/Діджус/Білайн
  • Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz